학과 공지
- 졸업정산보고서(구 청산보고서) 제출안내 (Announcement for Final Report Submission)
- 관리자 |
- 2016-06-10 15:31:45|
- 2381
2016년 8월 졸업예정자 졸업정산보고서 제출안내
2016년 8월 졸업예정자께서는 졸업정산보고서를 아래와 같이 제출하여 주시기 바랍니다.
1. 졸업정산보고서 제출
o 제출대상 : 2016년 8월 졸업예정자
o 제출기한 : 2016년 7월 29일(금) 까지
o 제출처 : 졸업예정자는 해당 학과(전공) 행정실로 제출 (7월 22일까지)
해당 학과(전공)에서는 취합하여 학생지원팀으로 제출 (7월 29일까지)
※ 졸업 후 진로 상황 기재 등 양식에 빠짐없이 기재 후 정산확인을 받으신 후 제출하여 주시기 바랍니다.
※ 졸업정산보고서는 학생들이 졸업 전에 학교와 관련된 사안을 종결하는 것을 확인하는 것으로 졸업생은 반드시 제출하여야 합니다.
※ 졸업식 참석여부를 꼭 기재하여 주시기 바랍니다.(변경시 추후 학과에 연락 및 확인)
2. 졸업정산보고서 양식 : 별첨
※ 위험물청산보고서는 해당자에 한하여 소속 학과(전공)의 안전담당 선생님께 제출
3. 학위기 수령
o 학위기 수여는 2017년 2월 학위수여식 행사 시 개별 수여 예정
o 다만, 졸업식 불참자에 한하여 2017년 3월 2일(목) 이후부터 학과 사무실에서 학위기 교부 예정
4. 문의 : 학생지원팀 (T.2165)
***************************************************************************
Final Report Submission for students those who are expecting to graduate this coming August 2016. If you are expecting to graduate this coming August 2016, please submit the final report as follow.
1. Final Report Submission
o Whom to submit: Students who are expecting to graduate this coming August 2016
o Deadline for submission: Friday, July 29, 2016
o Where to submit: Department Office
※ Please fill out all information including Post-Graduation Career and make sure to get all the sign from offices on the clearance checklist.
※ Final report submission is mandatory for all the students those who are expecting to graduate because this document clearing all the related matter with university.
※ Should notify your intention to attend the Commencement or not.
2. Final Report Form: Attached
※ Final Statement for Hazardous Substances and Experiment Equipment is applies for students those who are dealing with it. Once you complete the form, please submit it to safety officer in your department office.
3. Receipt of Diploma
o Diploma will be present to graduates individually during the commencement ceremony 2017
o If you are unable to participate commencement, you can receive your diploma from Department Office after Thursday, March 2, 2017
4. For more inquiry: Student Affairs Team (T. 2165)
첨부파일 |
---|
- 이전
- 2016학년도 학사력 내용 중 "납입금 납부 기간" 변경에 따른 수정 학사력 안내
- 2016-06-14
- 다음
- 강의실 예약시스템
- 2016-06-10